Onze werkwijze

  Kennismaken en inventariseren
De eerste stap behelst het inventariseren van de wensen van de klant: Om wat voor doelgroep gaat het, wat zijn kwaliteitseisen maar vooral ook: wat wil je uitstralen qua sfeer. Met iedere inrichting maak je een statement; of het nou gaat om een hotel of een rouwcentrum; je gebruikt de inrichting om iets te communiceren en in deze stap proberen wij boven tafel te krijgen wat dit is.

  Uitwerken van het plan
Wanneer de ideeën in kaart zijn gebracht maken wij een voorstel voor de stijl, de materialen en kleuren. We leggen ons ontwerp aan je voor, dit kan in de vorm van moodboards, uitgewerkte tekeningen of een 3D presentatie. In veel gevallen richten wij daarna ook nog een voorbeeldruimte in, zodat u kunt ervaren hoe de inrichting overkomt. Op deze wijze kunt u ons voorstel echt goed beoordelen en de kwaliteit van de meubelen ervaren.

  Offerte en maken van afspraken
Helderheid in afspraken vinden we belangrijk. Of het nu gaat om leveringstermijnen, voorwaarden rondom inhuizing of concrete prijs- en betalingsafspraken: We nemen als rechtgeaarde Rotterdammers geen blad voor de mond en doen geen toezeggingen die we niet kunnen nakomen.

  Opleveren van de opdracht
Een allround bedrijf als RH Interieurs geeft service van a tot z. Indien dit gewenst is, willen wij ook verantwoordelijk zijn voor de inhuizing, de eindschoonmaak en kunt u, nadat wij voor de laatste keer de deur achter ons dichttrekken, onmiddellijk beginnen met het gebruiken van de door ons ingerichte ruimtes.

  Nazorg en evaluatie
Ook na de opleveringen blijven wij natuurlijk betrokken bij de klant. We geven onderhoudsadviezen, hebben duidelijke garantieafspraken en komen graag bij u terug voor een eindevaluatie . De eindevaluatie heeft voor ons als doel de klanttevredenheid te checken en te kunnen leren van ieder door ons afgerond project.

Dé totaalinrichter
voor horeca & recreatiewoning

 werkwijze 1

 

werkwijze 7

werkwijze 4

werkwijze 3

werkwijze 6

werkwijze 5